Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Vliv některých typů běžné a ortopedické obuvi na postavení dolních končetin u dětí
Lajmarová, Kristýna ; Černý, Pavel (vedoucí práce) ; Šolc, Zdeněk (oponent)
Název: Vliv některých typů běžné obuvi a ortopedické obuvi na postavení dolních končetin u dětí Cíle: Hlavním cílem této práce je získání teoretických informací o vlivech konstrukčních prvků některých typů běžné obuvi a ortopedické obuvi na postavení dolních končetin u dětí. Metody: Ve své práci jsem zvolila metodu systematické rešerše. Informace jsem čerpala z dostupných zdrojů české i zahraniční literatury, odborných učebnic, časopisů, online časopisů a ostatních internetových zdrojů, z odborných brožur a materiálů dostupných na odborných pracovištích. Znalosti pramení z oborů funkční a dětské anatomie, kineziologie, ortopedie, ortotiky - protetiky a fyzioterapie. Výsledky: Výsledkem této práce je soupis informací, které se zabývají zejména vlivy běžné a ortopedické obuvi, působícími na stavbu dolních končetin u dětí. Práce svým obsahem může být přínosná pro studenty oboru ortotik - protetik, podology a ortotiky - protetiky, kteří pracují v odvětví kalceotika a dětská podologie. Klíčová slova: kalceotika, ortopedická obuv, chodidlo, dětská obuv, vrozené a získané vady DK
Možnosti využití sociální sítě Facebook pro prodejnu dětské obuvi
Šafková, Tereza ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Neugebauerová, Kateřina (oponent)
Bakalářská práce je zaměřená na zmapování možností, které nabízí sociální síť Facebook lokální prodejně dětské obuvi a na návrh způsobu práce s tímto nástrojem. Konkrétně se jedná o Dětskou obuv Sluníčko provozovanou společností TORI s.r.o. Práce je rozdělena do dvou částí - praktické a teoretické. V úvodní části jsou vysvětlena teoretická východiska marketingu, jsou zde uvedeny základní informace o sociálních médiích, sociální síti Facebook a propagaci jejich prostřednictvím. Druhá část - praktická - se soustřeďuje na specializovanou prodejnu dětské obuvi "Dětská obuv Sluníčko". Jednotlivé kapitoly v této části pojednávají o charakteristice prodejny a o jejím marketingovém mixu. Poslední část je věnována návrhu způsobu práce se sociální sítí Facebook. Závěrečné návrhy vychází především z dotazníkového šetření a z testování možností propagace na sociálních sítích.
Výzkum Obuv - 9/1948 prosinec ÚVVM/CVVM: Ekonomika. B 78, B 78
Ústav pro výzkum veřejného mínění
V dopise pro tazatele je uvedeno, že na základě tohoto výzkumu bude plánována výroba obuvi v roce 1949. Otázky se týkají obuvi, kterou respondent má a kterou potřebuje, obuvi pro děti, kvality a ceny obuvi, velikosti bot a množství obuvi koupené v roce 1948.
Plný text: Stáhnout plný textPDF

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.